Firma za globalne finansijske usluge Moody’s ima 15.000 zaposlenika koji rade u više od 40 zemalja, pa ne iznenađuje da ima i puno uredskih nekretnina.
No, nakon usvajanja politike koja dopušta rad na daljinu tokom pandemije, većina tog prostora ne koristi se dovoljno. Zato je firma odlučila promijeniti svoj fizički uredski prostor.
Moody’s je u procesu redizajniranja svojih kancelarija i preispitivanja onoga za što bi se oni trebali koristiti u vrijeme kada kombinacija rada od kuće i u kancelariji nije ništa neobično. Započeli su uvođenjem promjena na jednom spratu svojih kancelarija u New Yorku.
Maknuli su sve privatne prostorije, dodijeljene stolove, pa čak i većinu zidova. Na njihovom mjestu nalaze se prostori za sastanke poput dnevnih boravaka, društvenih prostora i fleksibilnih soba koje se mogu transformirati kako bi se prilagodile svemu, od sastanaka jedan na jedan do velikih događaja za investitore.
U jesen 2021. Moody’s je osnovao radnu skupinu unutar svoje kancelarije u New Yorku čiji je zadatak bio preispitati radno mjesto. Peter Smith, viši potpredsjednik za globalno upravljanje projektima nekretnina i strategiju radnog mjesta u kompaniji, kaže da su sa skupinom nekoliko mjeseci razgovarali o tome što bi se moglo promijeniti.
Priroda poslovanja Moody’sa često se vrti oko povjerljivih finansija i ulaganja klijenata, tako da se većina posla obično odvija u privatnim kancelarijama. Privatne kancelarije čine između 30 i 40 posto prostora Moody’sa, prema firmi. No, s ljudima koji rade na daljinu, firma je otkrila manju potrebu za toliko privatnih soba, prenosi Fast Company. Članovi radne skupine dali su prioritet stvaranju više prostora za sastanke u malim skupinama, prenose Financije hr.
U saradnji s Huntsman Architectural Group, komercijalnom firmom za dizajn interijera, Moody’s je pretvorio sprat kancelarija u otvoreni prostor. Pomični zidovi i namještaj dopuštaju prostorima da se savijaju gore ili dolje ovisno o potrebama, a cijeli sprat je postao popularno mjesto za radnike s ostalih devet spratova Moody’sa.
Fokusirali su se na AV i IT opremu kako bi osigurali da sastanci iz ureda i od kuće prođu bez problema. Jedan dio kancelarija to čini na jedinstven, gotovo antikonferencijski način, s okruglim rasporedom sjedala i video ekranima ugrađenim u zidove.
Sandra Tripp, direktorica Huntsman Architectural Groupa, kaže da su ipak morali ostaviti i dio prostora za normalan rad jer ne mogu sve biti neformalni prostori za sastanke. Prilagodljivi prostori na spratu olakšali su održavanje velikih sastanaka i prezentacija na licu mjesta bez puno planiranja. Stolovi su nedavno izbačeni iz prostorije kako bi se napravilo mjesta za sjedala za 40 ljudi.
Redizajn se također proteže na dva sprata niže, iako suptilnije. Radni prostori na tim katovima promijenjeni su iz omjera jedna osoba, jedan radni stol u potpuno neraspoređeni model gdje zaposlenici rezerviraju prostor kada im je potreban.
Moody’s ovakav dizajn prostora naziva prototipom. Smith kaže da se širenjem firme redizajniraju uredi širom svijeta i da se u njih uvode elementi koji se sada koriste na novom kancelarijskom spratu u New Yorku.
Ono što je najvažnije, ističe, je da su radne skupine zaposlenika uključene u svaki od ovih projekata, dajući firmi izravne povratne informacije o novim načinima na koje zaposlenici koriste te prostore.